3/23/2014

KEVÄTLOOKKI





Järjestelen täällä talvikamppeita ullakolle säilytykseen ja kevätvaatteita käyttökuntoon. Vaatekaapin inventaario liittyy myös tulevaan Sisustusbloggaajien kevätkirppariin. Kuvan Elvinen mekko on uusi lempparini. Malli on täydellinen: ihanan naisellinen mutta yksinkertainen ja kangas mukava. Ja taskut on aina ihan parasta! Tuohon yhdistäisin mieluiten paljaat sääret, suuret aurinkolasit ja ruskean laukun, mutta ohuet mustat sukkahousut pitää vielä hetken jaksaa… 






6 kommenttia:

  1. Kauniit henkaritkin!! :)


    http://pienilintu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Hayn! Ja superihanat <3

      Poista
  2. Sievä mekko! Itsekin olen mekkotyttöjä (tai -naisia, mutta ei kai se ole niin justiinsa ;). Henkarit sopivat niin kauniisti tuohon tankoon. Nähdään kirppiksellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon 50-50 farkku-mekkotyttö :) Kirpparilla nähdään, jee!!

      Poista
  3. Ihana, taskulliset mekot on parasta! Mä silmäilin myös tota samaa Elementissä, nyt tuli himo mennä kurkkimaan sitä uudestaan... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näyttäis varmaan ihan tosi hyvältä sulla! Mä jopa mietin toisen kappaleen hankkimista kun on niin kiva :) Pelottaa et käytän sen loppuun!!

      Poista

Kiva kun kommentoit, jee!