9/21/2014

LAUANTAI TURUSSA







Lauantaita vietettiin vaihteeksi Turussa. Olin jo etukäteen bongannut Facebookista Acnen Canada-huivit ja niiden perässä piipahdin Elementissä. Huivi löytyi kauniissa värissä ja jäipä ranteeseenkin jotain uutta. Tykästyin kovasti noihin Komonon kelloihin ja valitsin itselleni vaihteeksi hieman villimmän rannekkeen. Huivista ja kellosta lisää myöhemmin.

Artekin vanhoihin tiloihin oli tullut uusi kahvia Tiirikkala. Tilan puitteet olisivat mielestäni kyllä antaneet mahdollisuuden aika paljon makeampaankin kokonaisuuteen. Terassi oli kyllä ihan makuuni, mutta sisustus onnahti hieman omaan silmääni... Mukavaa kuitenkin, että kaupungissa on eloa ja yksi tyhjä liiketila vähemmän. Kovasti toivon menestystä yritykselle!









Ikkunashoppailua tuli tehtyä sisustusliikkeissä. Koodissa kävin moikkaamassa Maijaa. 
Sinne menen muutaman viikon kuluttua uudestaan ajan kanssa. 



4 kommenttia:

  1. Tämä sinun blogisi on vaan ihan mielettömän rauhallinen, inspiroiva ja freesi. Ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Kauniit adjektiivit valitsit. Tästä alkaa viikkoni mukavasti, kiitos.

      Poista
  2. Oli kiva nähdä! :) Mä olen myös katsellut noita Komonon kelloja sillä silmällä, ovat aika makeita. Vielä toistaiseksi olen onnistunut välttämään niitä, mutta nyt ne rupesivat taas pyörimään mielessä... Ja tuo Acnen huivi on mieletön, mulla ollut käytössä pari vuotta ja edelleen ihan lemppari. Tuleeko se nykyään vielä noin upeassa paketissakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo paketti taisi olla kengille…. ikkunaräpsy :) Huivi tuli ihan vain paperipussissa. Tuun muuten hakemaan sen seepratyynyn kunhan Turkuun taas ennätän. Se pyörii mun päässä.

      Poista

Kiva kun kommentoit, jee!