11/02/2014

ENERGIAA MUUTOKSEN KESKELLE





Terveisiä Turusta. Täällä on energiankeräysviikonloppu puolessavälissä. Arki on minulla ollut melkoisen työntäyteistä ja elämä on muutenkin hitusen myllerryksessä... Se vie hieman ekstraa voimia. Niistä muutoksista lisää myöhemmin. Vinkkinä, että muutto on ainakin taas edessä. Olen tosi tosi innoissani, vaikkakin kieltämättä uuvahtanut.

Löysin täältä Turusta Manhattanin kirpparilta teelasit. Samanlaisista join juuri teetä lempiteehuoneessani The Ouncessa Helsingissä Fredalla. Lasit on italialaiset ja puristelasia. 6 kpl maksoi huimat 4,5 € ja olen löytööni oikein tyytyväinen. Toinen uusi löytöni on Yogin Forever Young -tee, jossa maistuu kaneli, salvia ja oregano. Suosittelen. Se energisoi ja sopii mielestäni hyvin harmahtavaan vuodenaikaan. Nyt puuttuu enää myös The Ouncessa ja Suvilla ihailemani lasinen teepannu. Niitä muuten saa ostaa myös sieltä The Ouncesta...

Erilaiset tuoksut antavat muutenkin arkeeni energiaa. Olen allerginen sitrushedelmille, mutta en malta olla maistelematta ja tuoksuttelematta noita ihania mandariineja. Ne vaan kuuluvat talveen. Allergialääkettä perään :)






Biothermin Eau d´Energie -tuoksu on kuulunut kosmetiikkakaappiini siitä lähtien kun asuin yhden kesän Malagassa. Ostin tuoksun matkalla sinnepäin ja käytin sitä koko kesän. Nyt tuoksu tuo mieleeni rannan, huviveneet, uima-altaan ja tuon kuuman kesän... Täydensin valikoimaani merkin Oil & Tonic- kuivaöljyllä, jonka tuoksu on niinikään energisoiva. Sillä pehmennän alkavista pakkasista kuivuvaa ihoani.




3 kommenttia:

  1. Sä se muutat kyllä yhtä aktiiviseen tahtiin ku määkin. Terveisin seitsemän vuoden sisään kuusi kertaa muuttanut. Mä jään innolla odottelemaan muuttouutisia. Olis kiva nähdäkkin vaikka kaffekupposen äärellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just laskin että olen muuttanut viidentoista vuoden aikana 17 kertaa. Ja varmasti unohtu joku muutto :) eli olihan tää odotettavissa. Ehdottomasti kaffet kunhan mulla helppaa hitusen tää työputki ! Ps. Käytiin eilin siellä hoodeilla katselemassa... Vinkvink!

      Poista
  2. Beautiful attention to detail || http://dursk.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit, jee!